Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-emir-constantine.edu.dz/jspui/handle/123456789/5970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKamel, Far-
dc.date.accessioned2025-11-12T13:25:54Z-
dc.date.available2025-11-12T13:25:54Z-
dc.date.issued2025-06-01-
dc.identifier.citationمقال منشور في مجلة المعيارen_US
dc.identifier.issn1112-4377-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-emir-constantine.edu.dz/jspui/handle/123456789/5970-
dc.description.abstractThis study falls within the realm of theoretical research, aiming primarily to highlight the strategic rôle and position of digital public relations management in modern organizations. This focus comes particularly as these organizations increasingly digitize their practices and communication relations to expand their visibility, attract the attention of their audiences, and gain a deeper understanding of their needs and concerns. This shift aligns with the influx of new media technologies, which have transformed media and communication concepts. These technologies, with their appeal and potential, enhance the value and interactivity of organizations in a more structured manner based on well-planned strategies. تندرج هذه الدراسة ضمن الدراسات النظرية التي تهدف أساسا إلى إبراز المكانة والدور الاستراتجيين لإدارة العلاقات العامة الرقمية في التنظيمات الحديثة، خاصة مع تزايد إقبال هذه الأخيرة على رقمنه ممارساتها وعلاقاتها الاتصالية، بهدف توسيع مرئيتها واستقطاب اهتمام جماهيريها، وبهدف فهم أكثر لحاجاتها وانشغالاتها، ويأتي هذا تزامنا مع تدفق التقنيات الإعلامية الجديدة التي غيرت من المفاهيم الإعلامية والاتصالية، بالإضافة إلى قدرتها الجاذبية التي تعزز من قيمة المؤسسات وتفاعليتها بصورة أكثر تنظيما وفق استراتجيات مدروسةen_US
dc.description.sponsorshipكلية أصول الدينen_US
dc.publisherكلية أصول الدين - جامعة الأمير عبد القادر للعلوم الإسلاميةen_US
dc.relation.ispartofseriesمج. 29، ع. 3;ص.ص. 105-112-
dc.subjectPublic Relations,en_US
dc.subjectDigital Public Relations,en_US
dc.subjectDigital Public Relations Management,en_US
dc.subjectModern Organizations.en_US
dc.subjectالعلاقات العامةen_US
dc.subjectالعلاقات العامة الرقميةen_US
dc.subjectإدارة العلاقات العامة الرقميةen_US
dc.subjectالمنظمات الحديثةen_US
dc.titleThe Strategic Positioning of Digital Public Relations Management in Modern Organizations A Study on the New Challenges of Digital Public Relations Managementen_US
dc.title.alternativeالتموقع الإستراتيجي لإدارة العلاقات العامة الرقمية في المنظمات المعاص رة بحث في تحديات إدارة العلاقات العامة الرقميةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مجلة المعيار



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.